UNICA soluție software de care ai nevoie!

DeliPal are toate funcționalitățile necesare de care ai nevoie ca să îți crești afacerea.

Funcționalitățile care îl fac pe DeliPal UNIC ȘI REMARCABIL

UNIC ȘI REMARCABIL

Începe chiar de azi să faci și mai mulți clienți fericiți

Deschide-ți acum propriul cont DeliPal, cu o perioadă de testare fără riscuri, de 30 de zile și crește viteza cu care crește afacerea ta.

Vreau asta! Vreau DeliPal!

Întrebări frecvente și resurse

Ai întrebări? Noi avem răspunsuri.

Care sunt principalele calități care fac DeliPal un sistem unic si special?

DeliPal este un sistem unic de punct de vânzare (POS) care este integrat cu un sistem de planificare a resurselor întreprinderii (ERP). Acest lucru înseamnă că poți gestiona întreaga afacere folosind DeliPal, nu doar vânzările propriu-zise de la punctul de vânzare. Cu DeliPal, îți poți deschide afacerea către clienți în moduri în care nu ai crezut că se poate. Clienții tăi pot plasa comenzi, oferi feedback instant, împărți comenzi cu prietenii la aceeași masă și chiar plăti direct de pe telefoanele lor mobile. În plus, DeliPal îți permite să recompensezi clienții pentru feedback-ul lor, ceea ce îl face o unealtă excelentă pentru implicarea și satisfacția clienților.

Ce înseamnă că DeliPal este un ERP?

Planificarea Resurselor Intreprinderii (ERP) este un software care îți permite să gestionezi toate procesele afacerii tale într-un singur loc, eliminând nevoia de muncă dublă și economisindu-ți timpul petrecut introducând aceleași date în mai multe sisteme. De la achiziții la producție, gestionarea inventarului, vânzări pe diferite canale (în magazin, online, etc.), resurse umane, marketing, finanțe și multe altele, toate aceste procese sunt gestionate într-un singur sistem. În special în contextul deficitului de forță de muncă din zilele noastre, timpul economisit prin evitarea introducerii datelor în mai multe sisteme îți permite să te concentrezi pe sarcini mai productive, ceea ce duce în cele din urmă la creșterea profiturilor tale.

La ce se referă 'Implicarea oaspeților/Relația cu clienții?'

Ca afacere din industria ospitalității, este important să interacționezi cu oaspeții tăi în diferite moduri. În afară de a le oferi o masă delicioasă, este crucial să îi implici în alte activități pentru a te asigura că se întorc și că vorbesc despre mâncarea și serviciile tale. O modalitate de a face acest lucru este să le permiți oaspeților să facă check-in la masa lor scanând un cod QR. Acest lucru îi conectează la sistemul tău și le permite să se implice în mai multe activități. De exemplu, ei pot comanda din meniul tău online, care include feluri de mâncare evaluate de clienții anteriori. În plus, poți să le ceri să ofere feedback despre felurile de mâncare pe care le-au încercat în timp ce sunt încă în local. Pentru a-i motiva, le poți oferi monede de loialitate de cheltuit la următoarea lor vizită. Oaspeții pot, de asemenea, să împartă nota de plată cu alții la masă direct de pe telefonul lor sau să plătească direct prin mobil, evitând așteptarea pentru a avea un chelner disponibil. Interacțiunea cu oaspeții în aceste moduri ajută la construirea unei relații mai strânse, crescând probabilitatea ca aceștia să se întoarcă și să recomande restaurantul tău altora.

De ce este DeliPal un sistem complet? Nu e doar un simplu POS?

În zilele noastre, pixul și carnețelul pentru comenzi sunt o chestiune din trecut pentru chelneri. O singură stație POS s-ar putea să nu fie suficientă, în special dacă administrezi un restaurant care nu este tocmai mic. Timpul este esențial în zilele noastre, așa că pentru a economisi timp, primul lucru pe care ar trebui să-l faci este să furnizezi fiecărui chelner un dispozitiv de comandă mobil. Acest lucru le va permite să trimită comenzile la bucătărie imediat ce le primesc de la oaspeții tăi. În timp ce printarea comenzilor în bucătărie sau la bar este acceptabilă, utilizarea unui monitor de comenzi va ridica nivelul lucrurilor. Nu numai că personalul tău poate vizualiza comenzile în moduri diferite, dar poate și să notifice chelnerii cu privire la diferitele etape implicate în pregătirea fiecărui fel de mâncare. Acest lucru va duce la un serviciu mai rapid și va asigura că supa ajunge pe masă la temperatura perfectă. Dacă dorești să îmbunătățești rotația meselor, poți permite oaspeților să comande singuri, iar chelnerul să confirme comanda și bucătarul să înceapă să pregătească mâncarea. Toate aceste dispozitive care ajută la accelerarea serviciului tău lucrează în perfectă armonie, asigurându-se că fiecare comandă este vizibilă și gestionabilă de oriunde. Nu se poate mai rapid de atât!

De ce am nevoie și de integrări dacă este un sistem complet?

Am integrat majoritatea activităților din restaurant în aplicația noastră de contabilitate. Cu toate acestea, pentru unele procese specializate, este necesară asistența unui expert. Aplicația noastră de contabilitate este foarte capabilă, reconciliind automat tranzacțiile cu conturile corespunzătoare, grupându-le în jurnale și furnizând rapoarte conforme standardelor internaționale. Însă, mai înțelegem și că unii contabilii pot avea preferințe specifice în ceea ce privește instrumentele de contabilitate pe care le folosesc. Prin urmare, pentru raportarea bazată pe standardele românești, am facilitat exportul datelor către principalul furnizor de software de contabilitate, Saga. În România, sistemul fiscal este unic, iar o imprimantă fiscală este necesară pentru vânzările la punctul de vânzare (POS). Prin urmare, am conectat DeliPal la driverul universal FiscalNet, facilitându-vă respectarea reglementărilor fiscale. În plus, plățile cu cardul sunt esențiale pentru orice afacere, iar noi ne-am integrat cu principalul furnizor VivaWallet pentru a face procesul de plată mai convenabil. Chelnerii pot colecta plăți cu cardul la masă folosind cititorul de carduri VivaWallet sau aceleași dispozitive mobile folosite pentru comenzi. Oaspeții pot plăti la masă de pe telefoanele lor mobile sau pe site-ul dvs. atunci când comandă pentru livrare. Toate aceste caracteristici sunt integrate și gata de utilizare.