Integrează toate procesele din businessul tău
Rezolvă lucrurile mai simplu cu un sistem ERP complet, care include funcționalitatea PoS și îți gestionează întreaga afacere.
- RESURSE UMANE
- MANAGEMENT PRODUSE
- MANAGEMENT VÂNZĂRI
- MARKETING
- FINANCIAR
- INSTRUMENTE
Echipa ta este inima afacerii tale.
Menține-ți angajații fericiți și ei te vor ajuta să-ți duci afacerea pe cele mai înalte culmi.
ANGAJAȚI
Administrează-ți angajații, contractele, turele, departamentele, posturile.
TIME OFF
Aplicația Time Off este un loc unde poți centraliza și gestiona toate informațiile legate de concedii și timp liber. Aplicația Time Off gestionează totul, de la solicitări, solduri, alocări, aprobări și rapoarte.
CONDICĂ PREZENȚE
Administrează timpul de sosire și plecare al angajaților tăi. Poți utiliza cod PIN, scaner de coduri de bare, cititor de carduri sau cititor de etichete RFID pentru identificare.
RECRUTARE
Aplicanții pentru locuri de muncă sunt organizați cu o serie preconfigurată de etape și pași prin care trece fiecare aplicant. Fiecare etapă are un set specific de pași care trebuie efectuați. Aceștia variază de la programarea unei convorbiri telefonice și efectuarea unui interviu, până la trimiterea unei oferte de muncă. Acest proces este denumit 'fluxul de aplicanți'.
Management produse
Administrează achiziția, fabricația unui produs și urmărește materiile prime, produsele intermediare și produsele finite.
- ACHIZIȚIE
Urmărește contractele de achiziție, ofertele și comenzile de achiziție. Automatizează reaprovizionarea și urmărește comenzile tale.
- GESTIUNEA
Un sistem de management al depozitelor, care configurează produsele, termenele de livrare, loturile și seriile acestora, metode de evaluare a stocurilor, depozite, locații și operațiuni de expediere, în timp ce automatizează reaprovizionările, strategiile de depozitare și de scoatere din inventar, a rutelor și regulilor lanțului de aprovizionare.
- PRODUCȚIE
Creează liste de materiale, programează, planifică și procesează comenzile de producție folosind centre de lucru, ordine de lucru și operații.
- CALCULATOR DE VALORI NUTRIȚIONALE
Industria ospitalității este obligată să lucreze cu valorile nutriționale, ingredientele, alergenii și aditivii pentru a pregăti produsele lor. Acest instrument calculează automat aceste caracteristici pe baza valorilor componentelor din rețetă.
- TRANSFER ÎNTRE COMPANII
DeliPal este soluția optimă pentru gestionarea afacerilor de tip multi-companie. Cu funcționalitățile sale avansate, îți permite să generezi cu ușurință comenzi de vânzare la compania furnizorului și comenzi de achiziție la compania cumpărătorului. Poți spune adio bătăii de cap cu introducerea manuală a datelor și să faci loc pentru eficiență optimizată cu DeliPal
- Management vânzări
- Ca să vinzi în locația ta, ai nevoie de un instrument numit PoS. Dar, ca să adaugi noi canale de vânzare, ai nevoie de instrumente suplimentare ca să gestionezi aceste operațiuni.
VÂNZĂRI
Aceasta este o aplicație completă care te ajută să gestionezi procesul de vânzare de la ofertă la comandă de vânzare, la stabilirea prețului, livrare și facturare.
WEBSITE
DeliPal are și instrumentele de care ai nevoie pentru a configura mai multe site-uri în diferite limbi și pentru a-ți configura inclusiv magazinul online.
CRM
Organizează-ți activitățile de vânzări: urmărește lead-urile, închide oportunitățile și obține previziuni precise. Menține oportunitățile organizate cu ajutorul fluxului de lucru și gestionează activitățile tale zilnice cu întâlniri și activități viitoare.
Marketing
Deblochează potențialul afacerii tale prin stimularea vânzărilor cu ajutorul uneltelor noastre puternice de marketing. Suita noastră cuprinzătoare de instrumente este proiectată pentru a te ajuta să-ți promovezi produsele și serviciile cu ușurință, permițându-ți să îți duci afacerea la următorul nivel.
E-mail Marketing
Această aplicație simplifică procesul complex de creare și urmărire a campaniilor de email cu instrumente și șabloane profesionale.
EVENIMENTE
Coordonatorii de evenimente au acces la o serie de instrumente de planificare, comunicare și raportare prin intermediul funcției Evenimente. Cu această caracteristică, personalul poate crea și publica evenimente pe site-ul lor web, vinde bilete online, scana biletele cu coduri de bare, trimite emailuri automate și genera raportare cuprinzătoare odată ce evenimentul este deschis pentru înregistrare. Aceste instrumente contribuie la crearea unor experiențe captivante și imersive pentru clienți.
SONDAJE
Sondajele sunt folosite pentru a aduna opinii, evalua succesul evenimentelor, măsura satisfacția clienților/angajaților și obține perspective de piață.
Ca să ai succes financiar este nevoie de o organizare corespunzătoare și de respectarea standardelor internaționale.
Prin menținerea unor înregistrări precise și prin generarea de rapoarte în timp real, îți poți deschide calea către un viitor prosper.
CONTABILITATE PRIMARĂ
Această aplicație te ajută să gestionezi contabilitatea afacerii tale, în conformitate cu standardele internaționale. Generează automat toate înregistrările contabile necesare pentru diverse tranzacții, inclusiv cele pentru facturile clienților, facturile furnizorilor, comenzile de la punctul de vânzare, cheltuielile și evaluările de stocuri. Pentru a crea rapoarte conform standardelor locale, poți exporta date din jurnale către software-uri contabile precum Saga.
DECONTURI
Odată ce un angajat își înregistrează cheltuielile, acestea sunt revizuite de către echipele de management și contabilitate. După aprobare, plățile pot fi procesate și transferate angajatului pentru rambursare.
FACTURI
Creează facturi personalizate profesionale cu ușurință și încasează mai rapid folosind procesul nostru simplificat de facturare.
Instrumente
Cu suita noastră de instrumente, poți simplifica gestionarea activității tale, economisi timp și poți obține un control mai bun asupra afacerii tale.
PROIECTE
Instrumentul all-in-one pentru gestionarea proiectelor tale. Programează sarcini, atribuie activități colegilor și urmărește profitabilitatea fiecărui proiect.
TIMESHEET
Acest instrument îi va permite echipei tale să urmărească și să valideze orele facturabile, să aprobe timpul petrecut pe sarcini și să simplifice facturarea serviciilor tale.
CALENDAR
O aplicație de calendar integrată pe care utilizatorii o pot sincroniza cu calendarul Outlook sau calendarul Google pentru a-și ține evidența sarcinilor și a programărilor în toate aplicațiile asociate.
PANOU DE CONTROL
Un instrument de filtrare și grupare ușor de utilizat care generează rapoarte flexibile ce pot fi salvate într-un panou centralizat pentru acces ușor.
CHAT
O aplicație de comunicare internă care permite utilizatorilor să se conecteze prin mesaje, note și partajare de fișiere, fie printr-o fereastră de chat care funcționează pe toate aplicațiile, fie prin tabloul de bord dedicat: Discuții.
CITITOR CODURI DE BARE
Funcțiile de scanare a codurilor de bare îți pot economisi mult timp pe care îl petreci, în mod obișnuit, trecând de la tastatură, la mouse și la scaner. Atribuirea corectă a codurilor de bare la produse îți permite să lucrezi mai eficient controlând software-ul cu cititorul de coduri de bare.
CITITOR CARD MAGNETIC / TAG RFID
Ajută-ți angajații să facă check-in, check-out sau să utilizeze PoS-ul printr-un card de acces sau printr-un tag RFID. Acest lucru îmbunătățește securitatea, în comparație cu utilizarea unei identificări PIN.
Începe chiar de azi să faci și mai mulți clienți fericiți
Deschide-ți acum propriul cont DeliPal, cu o perioadă de testare fără riscuri, de 30 de zile și crește viteza cu care crește afacerea ta.
Vreau asta! Vreau DeliPal!