CONDIȚIILE VÂNZĂRII
Platforma DeliPal, denumită în cele ce urmează "Platforma" , este un program software de tip software-as-a-service, ce se adresează persoanelor fizice sau juridice din industria HoReCa, prin care aceștia pot să-și gestioneze diverse aspecte ale activității lor.
Platforma este furnizată de societatea DELI CLOUD S.R.L. , o societate cu răspundere limitata, cu sediul în Brașov, strada Traian Demetrescu, nr. 12, biroul 2, etaj E, ap. 2, județul Brașov, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Brașov sub numărul J8/215/2022, cod unic de înregistrare 45523018, denumită în cele ce urmează "Societatea" și poate fi comandată prin intermediul site-ului https://delipal.ro/ ("Site-ul") .
- Definiții
În cuprinsul prezentului document, următorii termeni vor avea, dacă din context nu rezultă altfel, următorul înțeles:
Abonamentul - înseamnă convenția privind utilizarea de către Client a Pachetului DeliPal prin intermediul Platformei furnizate de către Societate, în schimbul plătii de către Client a prețului aferent.
Aplicații Extra - înseamnă oricare dintre aplicațiile suplimentare ce pot fi adăugate Pachetului DeliPack, la solicitarea Clientului, astfel cum sunt acestea menționate pe Site, cum ar fi dar fără a se limita la: aplicații pentru contabilitate, calculul valorilor nutriționale pe produse, transferuri automate între companii, integrarea cu furnizori de servicii terți etc.
Client - înseamnă entitatea juridică care plasează o Comandă prin intermediul Site-ului și devine utilizator al Pachetului Comandat.
Capacitate Extra – înseamnă oricare dintre capacitățile suplimentare ce pot fi adăugate Pachetului DeliPack, la solicitarea Clientului, respectiv utilizatori suplimentari, spațiu de stocare suplimentar sau spațiu de operare suplimentar.
Comanda - înseamnă un document electronic ce intervine ca forma de comunicare între Societate și Client, prin care Clientul transmite Societății, intenția sa de a achiziționa Pachetul Comandat.
Cont - înseamnă secțiunea din Site formată dintr-o adresa de e-mail și o parolă care permite Utilizatorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Utilizator / Client și oferă Clientului instrumentele necesare pentru gestionarea activității sale în raport cu Societatea, cum ar fi dar fără a se limita la: gestionarea datelor cu caracter personal, a datelor de acces în Platformă, istoricul tranzacțiilor (oferte, comenzi, facturi, etc.) selectarea metodelor de plată, transmiterea și urmărirea solicitărilor de suport tehnic în legătură cu produsele livrate. Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.
Contract - înseamnă prezentul document, ce va guverna o Comandă plasată / acceptată de Client precum și utilizarea de către Client a Pachetului Comandat.
Echipamente Hardware - înseamnă echipamentele ce urmează a fi furnizate Clientului de către Societate, prin vânzarea / închirierea acestora, conform solicitărilor Clientului.
Pachetul Comandat - înseamnă pachetul produse și / sau servicii menționat în Comanda plasată sau acceptată de către Client care poate avea ca și componente Pachetul DeliPack sau Pachetul DeliPal Personalizat și/sau oricare Servicii și/sau oricare Echipamente Hardware.
Pachetul DeliPack - înseamnă pachetul de bază aferent Platformei DeliPal care include aplicații de gestionare a activității unui restaurant, astfel cum sunt acestea menționate pe Site, cum ar fi dar fără a se limita la: aplicații pentru gestionarea comenzilor Clientului, pentru fidelizarea clienților restaurantului, pentru gestionarea aprovizionării, gestiunii, producției, vânzării, resurselor umane, activităților de marketing, etc.
Pachetul DeliPal Personalizat - înseamnă Pachetul DeliPack personalizat la solicitarea Clientului cu Aplicații Extra și/sau cu Capacitate Extra.
Pachetul DeliPal - înseamnă Pachetul DeliPack și Pachetul DeliPal Personalizat, luate împreună sau fiecare, în mod individual.
Servicii - înseamnă serviciile de analiză a proceselor de management a activității Clientului, de implementare a produselor în locația Clientului sau de training a angajaților Clientului, ce urmează a fi realizată de Societate, la solicitarea Clientului, cu respectarea intervalului orar menționat pe Site.
- Descrierea Platformei DeliPal
Platforma DeliPal este o platformă de ERP ( Enterprise resource planning ) personalizată pentru utilizare în industria HORECA în vederea gestionării activității curente a restaurantelor.
Informații cu privire la funcționalitățile Platformei și cu privire la serviciile oferite, cu privire la prețurile acestora și cu privire la modalitatea de achiziționare a acestora sunt disponibile pe Site.
- Plasarea Comenzilor
- Comanda pentru achiziționarea Pachetului Comandat se transmite pe cale electronică, din Contul valid deținut de Client pe Site. Pentru plasarea Comenzilor, Utilizatorul va trebui să completeze rubrica de informații din Contul său cu informații necesare Societății pentru executarea Contractului, cum ar fi denumirea, date de identificare ale Clientului (cod unic de înregistrare, număr de înregistrare de la ORC), sediul social, cont bancar, etc.
- Comanda va conține toate informațiile necesare pentru stabilirea valorii Pachetului Comandat, respectiv tipul Pachetului DeliPal (Pachetul DeliPack sau Pachet DeliPal Personalizat, cu indicarea expresă a Aplicațiilor Extra, respectiv a Capacității Extra), Serviciile și Echipamentele Hardware, după caz. În plus, în Comandă vor fi incluse informații referitoare la data plasării Comenzii, data de expirare a Perioadei de Probă, data de începere a Abonamentului.
- Pentru plasarea Comenzilor, Societatea va solicita Utilizatorilor să își exprime acordul cu privire la acești Termeni și Condiții. Acceptul Utilizatorilor se va realiza prin bifarea căsuței specifice, respectiv:
- Am citit și accept Condițiile Vânzării
- Prin bifarea căsuței referitoare la Condițiile Vânzării, Utilizatorii înțeleg că între Client și Societate a intervenit un Contract care va guverna relația contractuală dintre părți conform celor menționate în cuprinsul prezentului document.
- Durata Contractului. Perioada de probă
- Contractul intră în vigoare la momentul plasării primei Comenzi și este valabil pe toată durata de valabilitate a Abonamentului sau până la expirarea perioadei de probă, după caz.
- Perioada de Probă . Primele zile de utilizare a Pachetului DeliPal reprezintă perioadă de probă gratuită, durata perioadei de probă fiind menționată în cuprinsul Comenzilor. Aplicațiile Extra și Capacitățile Extra beneficiază de perioadă de probă numai dacă sunt aferente unui Pachet DeliPack care se află în perioada de probă. Clientul poate renunța, oricând pe durata perioadei de probă, la utilizarea Pachetului DeliPal comandat, prin transmiterea unei notificări către Societate.
- Abonamentul intră în vigoare la momentul expirării perioadei de probă, dacă Clientul nu a notificat Societatea despre intenția sa de a renunța la utilizarea Pachetului DeliPal comandat, fiind valabil timp de o lună (de exemplu, un abonament achiziționat la data de 04.03.2024, dacă perioada de probă este de 30 de zile, intră în vigoare la data de 04.04.2024 și expiră la data de 04.05.2024).
- Dacă Clientul nu notifică intenția sa de a nu prelungi Abonamentul, cu minim 15 zile înainte de expirarea duratei sale, Abonamentul se va prelungi, în mod automat, și pentru luna următoare.
- Preț și modalitate de plată
- Prețul Pachetului Comandat se va determina la momentul plasării / acceptării Comenzii, în funcție de Pachetului DeliPal ales, de tipul Serviciilor comandate și de tipul de Echipament Hardware comandate, pe baza prețurilor afișate pe Site la momentul plasării / acceptării Comenzii.
- Prețurile afișate pe Site sunt exprimate în RON și nu includ TVA. Societatea poate modifica, la libera sa alegere, oricare dintre prețurile afișate, fără notificarea prealabilă a Utilizatorilor. Pentru evitarea oricăror interpretări, prețurile pot fi majorate și pe durata Contractului, respectiv în relația cu Clienții existenți, fără notificarea prealabilă a Clienților, fără ca o majorare să depășească 10% din prețul anterior, noul preț urmând a se aplica de la începutul următoarei perioade tarifare.
- Plățile se realizează online, cu card bancar, prin intermediul platformei de procesare a plăților Viva Wallet pusă la dispoziție de către societatea Viva Payment Services Single Member S.A, fără nicio reținere sau deducere a vreunei taxe sau a vreunui comision de orice fel. Datele introduse de Client nu sunt înregistrate pe niciun echipament al Societății ori în cadrul Platformei, acestea fiind transmise direct către serverul procesatorului de plăți menționat mai sus.
- La expirarea perioadei de probă sau, după caz, la împlinirea termenului Abonamentului, în cazul în care Clientul a salvat în Platformă datele cardului bancar, platforma de procesare plăți Viva Wallet va debita contul bancar, cu suma aferentă primului Abonament, respectiv pentru Abonamentul aferent lunii următoare (pentru același Pachet DeliPal utilizat în Perioada de Probă sau în luna anterioară), iar Societatea va emite și va comunica Clientului factura fiscală aferentă.
- În cazul în care Clientul nu a salvat în Platformă datele cardului bancar, în ziua în care perioada de probă expiră, respectiv în ziua în care se împlinește termenul Abonamentului, Societatea va comunica Clientului factura fiscală pentru primul Abonament, respectiv pentru Abonamentul aferent lunii următoare (pentru același Pachet DeliPal utilizat în perioada de probă sau în luna anterioară) pe e-mail, spre a fi plătită de Client în termen de 10 zile de la momentul emiterii acesteia.
- Cu 5 zile înainte de împlinirea termenului de plată menționat mai sus, dacă plata primului Abonament, respectiv a Abonamentului pentru luna următoare nu a fost efectuată până la acel moment, indiferent de motiv, Platforma va transmite Clientului o notificare prin care Clientul va fi informat că accesul la Platformă va fi dezactivat la împlinirea termenului de plată, în cazul în care plata facturii nu va fi realizată în termenul stabilit.
- În cazul în care și după primirea notificării menționată la art. 5.6. de mai sus, Clientul nu efectuează plata Abonamentului, indiferent de motiv, la împlinirea termenului de plată menționat mai sus, respectiv 10 zile de la emiterea facturii fiscale, accesul la Platformă va fi dezactivat iar Contractul încetează.
- Plata prețului Serviciilor comandate se realizează conform opțiunilor Clientului, exprimate prin Comandă, putând fi achiziționate în sistem PrePay sau cu facturare lunară, după cum urmează.
- Pentru Serviciile comandate de Client în sistem PrePay, Societatea va emite și va comunica Clientului factura fiscală la data Comenzii, termenul de plată fiind de 10 zile de la emiterea facturii. Cu 5 zile înainte de împlinirea termenului de plată menționat mai sus, dacă plata facturii nu a fost efectuată până la acel moment, indiferent de motiv, Platforma va transmite Clientului o notificare pentru solicitarea plății facturii. În cazul în care și după primirea notificării menționată mai sus, Clientul nu efectuează plata facturii până la împlinirea termenului de plată, acesta va datora Societății penalități de întârziere conform prevederilor prezentului document.
- Pentru Serviciile comandate de Client cu facturare lunară (servicii recurente), Societatea va emite și va comunica Clientului factura fiscală în fiecare lună, la împlinirea termenului Abonamentului, pentru serviciile executate pe durata acelui Abonament, termenul de plată fiind de 10 zile de la emiterea facturii. Cu 5 zile înainte de împlinirea termenului de plată menționat mai sus, dacă plata facturii nu a fost efectuată până la acel moment, indiferent de motiv, Platforma va transmite Clientului o notificare pentru solicitarea plății facturii. În cazul în care și după primirea notificării menționată mai sus, Clientul nu efectuează plata facturii până la împlinirea termenului de plată, acesta va datora Societății penalități de întârziere conform prevederilor prezentului document, urmând ca Societatea să suspende executarea Serviciilor până la plata facturilor restante. Pentru evitarea oricăror interpretări, facturile se emit împreună cu rapoarte de activitate, raportul de activitate incluzând informații referitoare la Serviciile prestate, timpul alocat de Societate pentru prestarea acestor Servicii, prețul acestora (determinat în funcție prețul menționat pe Site la momentul plasării / acceptării Comenzii și numărul de ore alocat prestării acestor Servicii).
- Dacă Societatea transmite Clientului dreptul de proprietate asupra Echipamentelor Hardware, Societatea va emite și va comunica Clientului factura fiscală la data Comenzii, termenul de plată fiind de 10 zile de la emiterea facturii. Cu 5 zile înainte de împlinirea termenului de plată menționat mai sus, dacă plata facturii nu a fost efectuată până la acel moment, indiferent de motiv, Platforma va transmite Clientului o notificare pentru solicitarea plății facturii. În cazul în care și după primirea notificării menționată mai sus, Clientul nu efectuează plata facturii până la împlinirea termenului de plată, acesta va datora Societății penalități de întârziere conform prevederilor prezentului document.
- În situația în care Societatea transmite Clientului dreptul de folosință asupra Echipamentelor Hardware, acest drept se acordă lunar, în schimbul plății chiriei menționată în Comandă, fiind aplicabile următoarele prevederi:
- Societatea va emite și va comunica Clientului factura fiscală pentru prima chirie la data Comenzii, termenul de plată fiind de 10 zile de la emiterea facturii. Cu 5 zile înainte de împlinirea termenului de plată menționat mai sus, dacă plata facturii nu a fost efectuată până la acel moment, indiferent de motiv, Platforma va transmite Clientului o notificare pentru solicitarea plății facturii. În cazul în care și după primirea notificării menționată mai sus, Clientul nu efectuează plata facturii până la împlinirea termenului de plată, acesta va datora Societății penalități de întârziere conform prevederilor prezentului document, iar contractul de închiriere dintre părți încetează, Clientul fiind obligat la returnarea imediată a Echipamentelor Hardware și la acoperirea întregului prejudiciu suferit de Societate.
- În cazul în care Clientul nu notifică intenția sa de a nu prelungi durata închirierii și nu returnează Echipamentele Hardware, cu minim 15 zile înainte de expirarea duratei inițiale / prelungite, chiria se va prelungi, în mod automat, și pentru luna următoare; pentru evitarea oricăror interpretări, nereturnarea Echipamentelor Hardware până la împlinirea duratei inițiale de închiriere, va fi interpretată ca intenție a Clientului de a prelungi durata închirierii,
- Pentru lunile următoare, Societatea va emite și va comunica Clientului factura fiscală în fiecare lună, la împlinirea termenului chiriei inițiale, termenul de plată fiind de 10 zile de la emiterea facturii. Cu 5 zile înainte de împlinirea termenului de plată menționat mai sus, dacă plata facturii nu a fost efectuată până la acel moment, indiferent de motiv, Platforma va transmite Clientului o notificare pentru solicitarea plății facturii. În cazul în care și după primirea notificării menționată mai sus, Clientul nu efectuează plata facturii până la împlinirea termenului de plată, acesta va datora Societății penalități de întârziere conform prevederilor prezentului document, iar contractul de închiriere dintre părți încetează, Clientul fiind obligat la returnarea imediată a Echipamentelor Hardware și la acoperirea întregului prejudiciu suferit de Societate.
- Clientul va fi de drept în întârziere pentru orice întârzieri la plata facturilor scadente și va plăti penalități de întârziere de 0,05% pe fiecare zi de întârziere din valoare sumelor datorate, până la achitarea integrală a acestora.
- Drept de utilizare a Platformei DeliPal
- Societatea transmite Clientului o licență non-exclusivă, netransferabilă, limitată în timp pentru utilizarea Pachetului DeliPal pe toată durata Contractului, conform celor stabilite prin prezentul document, respectiv gratuită pe perioada de probă și în schimbul prețului Abonamentului, după expirarea perioadei de probă.
- Toate drepturile, titlurile și interesele asupra Platformei, inclusiv fără limitare drepturile de proprietate intelectuală, precum și orice idei, know-how ori programe dezvoltate de Societate pe durata Contractului, inclusiv orice îmbunătățiri sau modificări făcute de către Societate asupra Platformei vor rămâne permanent proprietatea Societății.
- Clientul nu va reproduce, dezasambla sau decompila Pachetul DeliPal sau oricare dintre componentele sale, nu va determina sau încerca să determine niciun cod sursă, algoritmi, metode sau tehnici încorporate în acestea, indiferent de motivele acestor acțiuni.
- Clientul nu va copia, nu va crea lucrări derivate și nu va transforma Pachetul DeliPal sau oricare dintre componentele sale (inclusiv actualizările de program), nu va reproduce permanent sau temporar software-ul, integral sau parțial, prin niciun mijloc și sub nicio formă, inclusiv în cazul în care reproducerea este determinată prin instalare, stocare, utilizare etc., și nu va obține traducerea, adaptarea etc., și nici reproducerea rezultatului acestor operațiuni, nici chiar atunci când oricare dintre acțiunile de mai sus este necesară pentru ca Clientul să folosească Pachetul DeliPal, în conformitate cu scopul propus, inclusiv prin corectarea erorilor; părțile convin că este necesară autorizarea prealabilă de către Societate pentru orice reproducere sau traducere.
- Clientul va avea dreptul de a solicita o copie de siguranță (backup) a bazei de date generată de utilizarea Pachetului DeliPal oricând consideră necesar.
- Clientul nu poate revinde, închiria, sub-licența, atribui, transfera sau acorda niciun drept de utilizare a Pachetului DeliPal terților.
- Clientul va accesa și utiliza numai Pachetul DeliPal achiziționat și nu va accesa sau utiliza direct sau indirect nicio Aplicație Extra / Capacitate Extra după ce au fost dezactivate.
- Clientul nu va încuraja sau asista nicio terță parte să facă vreuna dintre acțiunile menționate mai sus.
- Utilizarea Pachetului DeliPal, sub rezerva licenței din cadrul prezentului document, se va face folosind platformele Cloud furnizate de Amazon (AWS) sau Hetzner, deținute și operate în întregime de Societate, denumită în cele ce urmează "Platforma Cloud" , Clientul putând accesa Pachetul DeliPal de la distanță.
- Platforma Cloud deținută de Societate oferă soluții multiple și variate pentru a asigura siguranța și protecția operațiunilor critice de business cum ar fi centre de date protejate și monitorizate permanent, găzduire în mai multe regiuni, specialiști în securitate, infrastructură redundantă, timp de funcționare de 99,9%, criptare SSL, backup de date și recuperare în caz de dezastru.
- Societatea va depune un efort rezonabil pentru a se asigura că operarea Pachetului DeliPal este stabilă și pentru a facilita utilizarea acestora de către Client în conformitate cu termenii și condițiile prevăzute în prezentul document prin intermediul serverelor proprii sau ale terților.
- Societatea va informa Clientul despre orice defect cunoscut care ar putea interfera cu operarea stabilă sau funcționalitatea Pachetului DeliPal.
- Operarea cu succes a Pachetului DeliPal poate depinde de configurația corectă a dispozitivului cu care Clientul trebuie să acceseze Platforma. Clientul trebuie să urmeze instrucțiunile Societății și să aibă cerințele hardware și software specificate. Configurația dispozitivului Clientului și disponibilitatea hardware-ului și software-ului specific pentru îndeplinirea cerințelor de acces sunt responsabilitatea exclusivă a acestuia.
- În plus, pentru a utiliza Pachetul DeliPal, Clientul trebuie să aibă acces la internet. Operarea Pachetului DeliPal poate depinde de calitatea și viteza conexiunii utilizate de Client pentru a accesa Platforma. Societatea nu va fi ținut responsabilă pentru furnizarea liniilor de telecomunicații, a accesului sau conexiunii la internet a Clientului sau a oricăror alte mijloace tehnice necesare pentru accesarea și utilizarea datelor sale. Toate cheltuielile și riscurile în acest sens sunt responsabilitatea Clientului.
- Servicii de suport tehnic. Actualizări
- Pe toată durata de valabilitate a Abonamentului pentru Pachetul DeliPal, Societate va oferi Clientului servicii de eliminare a Erorilor din cadrul acestuia, costul pentru aceste servicii fiind inclus în valoarea Abonamentului. Serviciile de suport tehnic se vor acorda în intervalul orar menționat pe Site. Pentru evitarea oricăror interpretări, în sensul prezentului articol, "Eroare" înseamnă orice eroare a Pachetului DeliPal care le împiedică să își îndeplinească funcția, în întregime, conform specificațiilor sale.
- Societatea oferă Clientului suport online (documentație de utilizator, secțiune de întrebări frecvente, explicații publicate pe Site, prin intermediul chat-ului disponibil pe Platformă) sau prin accesarea Contului Clientului, la solicitarea și cu acordul acestuia. Toate mijloacele de suport online sunt oferite de către Societate Clientului în mod gratuit.
- Prezentul document se aplică pentru toate îmbunătățirile, modificările, variațiile, revizuirile, actualizările, suplimentele, componentele adăugate și înlocuirile pentru Platforma, denumite în continuare "Actualizări" , pe care Societatea le poate furniza sau face disponibile pentru Platforma.
- Societatea nu are nicio obligație cu privire la efectuarea Actualizărilor, nu garantează efectuarea unor Actualizări și nimic din prezentul document nu poate fi interpretat ca o obligație a Societății să creeze, să furnizeze sau să instaleze Actualizări.
- Răspundere contractuală
- Societatea și Clientul vor fi responsabili pentru respectarea obligațiilor care le corespund, așa cum este prevăzut în prezentul document.
- Clientul va despăgubi Societatea pentru orice prejudicii suferite de aceasta ca urmare a folosirii de către Client a Platformei în scopuri contrare legii și prezentului document.
- Clientul declară, acceptă şi confirmă că are cunoștință și este de acord că Societatea nu poate fi ținută responsabilă și este absolvită de orice răspundere privind vreun prejudiciu direct sau indirect, incidental sau nu, inclusiv cu privire la beneficiul / profitul nerealizat, asupra datelor, informațiilor confidențiale, bazelor de date, clientelei, fondului de comerț ale Clientului sau orice alt prejudiciu, tangibil sau intangibil, ce ar putea fi suferit de către Client (inclusiv în ceea ce privește dreptul la imagine), ce ar putea rezulta din utilizarea Platformei.
- Societatea nu va fi responsabilă în absolut niciun fel pentru rezultatele obținute de Client prin utilizarea Platformei. De asemenea, Societatea nu va avea nicio responsabilitate sau răspundere pentru defectele care sunt consecința unor factori externi, inclusiv ale altor programe software, sau consecința integrării sau interacțiunii dintre Platforma și mediile hardware și software ale Clientului.
- Încetarea Contractului
- Contractul încetează:
- prin acordul Părților,
- prin notificarea transmisă de Client în timpul perioadei de probă,
- în caz de neplată a prețului Abonamentului / chiriei pentru Echipamentele Hardware, conform regulilor stabilite prin prezentul document,
- prin denunțare unilaterală, de către Client, conform regulilor stabilite prin prezentul document / ștergerea Contului; Abonamentele în vigoare la data ștergerii Contului vor înceta la data încetării Contractului, fără ca Societatea să aibă obligația restituirii prețului acestora sau a unei părți din prețul acestora,
- prin reziliere, conform prevederilor legale și contractuale aplicabile.
- În cazul în care una dintre Părți nu își îndeplinește obligațiile contractuale la timp sau în mod corespunzător, cealaltă Parte va transmite o notificare scrisă în care va acorda 15 zile calendaristice Părții în culpă pentru remedierea problemelor semnalate. Dacă după expirarea termenului de 15 zile acordat, problemele sesizate nu au fost remediate, Partea care nu este în culpă va putea considera prezentul Contract reziliat de drept, fără punere în întârziere și fără intervenția instanțelor de judecată.
- Încetarea Contractului nu va avea efect asupra obligațiilor deja scadente între Părți.
- Contractul încetează:
- Prelucrarea datelor cu caracter personal
- Datele personale prelucrate de Societate ca urmare a utilizării de către Client a Platformei DeliPal, respectiv datele colectate de Client de la diverse persoane fizice prin utilizarea Pachetului DeliPal ("Datele Clientului") vor fi prelucrate strict în scopul și numai în măsura necesară îndeplinirii obligațiilor asumate prin prezentul document și în conformitate cu instrucțiunile scrise ale Clientului.
- Societatea va acționa ca persoana împuternicită atunci când prelucrează Datele Clientului și va avea următoarele obligații:
- oferă asistență, informații și cooperare rezonabile pentru a permite Clientului să asigure respectarea obligațiilor sale în conformitate cu legislația aplicabilă, inclusiv în ceea ce privește răspunsul la solicitări din partea persoanelor vizate de a-și exercita drepturile referitoare la datele lor cu caracter personal și să permită și să contribuie la audituri rezonabile efectuate de către autoritățile de control ale Clientului sau în numele acestora.
- comunică Clientului, în termen de 48 de ore de la descoperirea de către Societate, a oricărui eveniment care implică orice compromis al confidențialității, integrității sau disponibilității Datelor Clientului și/sau al rețelelor, sistemelor sau bazelor de date pe care Datele Clientului sunt stocate, transmise sau prelucrate, inclusiv, dar fără a se limita la, divulgarea, utilizarea, vizualizarea, distrugerea, pierderea, modificarea, achiziționarea sau accesarea accidentale, ilicite sau neautorizate a Datelor Clientului ("Încălcarea Securității") .
- răspunde prompt la toate întrebările Clientului cu privire la prelucrarea de către Societate a Datelor Clientului și, în termen de (1) zi lucrătoare de la primire, notifică Clientului referitor la orice întrebare primită de la o persoană vizată sau de la o autoritate de protecție a datelor sau de la o altă autoritate de reglementare a guvernului cu privire la prelucrarea de către Societate a Datelor Clientului.
- implementează și menține măsuri tehnice și organizatorice adecvate în legătură cu prelucrarea Datelor Clientului, astfel încât să asigure un nivel adecvat de securitate cu privire la Datele Clientului pe care le prelucrează.
- se asigură că angajații și agenții săi autorizați să prelucreze Datele Clientului s-au angajat să păstreze confidențialitatea sau se află sub obligația legală de confidențialitate.
- nu dezvăluie și nu pune la dispoziția terțelor părți Datele Clientului, cu excepția cazului în care:
- terțul este un subcontractant care prelucrează Datele Clientului în legătură cu îndeplinirea obligațiilor Societății în baza prezentului document;
- Societatea a trimis Clientului o notificare prealabilă în scris privind utilizarea acestora de către subcontractant; și
- Societatea a încheiat un contract scris cu subcontractantul care solicită ca subcontractantul să respecte termeni în mod semnificativ echivalenți cu cei prevăzuți în prezentul acord privind prelucrarea și protecția Datelor Clientului.
- Societatea va fi responsabilă pentru toți subcontractanții săi cu privire la prelucrarea și protecția Datelor Clientului și orice acțiune sau omisiune din partea subcontractantului va fi considerată o acțiune sau o omisiune din partea Societății;
- nu transferă Datele Clientului în jurisdicții din afara SEE, decât cu respectarea prevederilor Regulamentului General de Protecția a Datelor.
- Prevederi finale
- Prevederile prezentului document se vor completa cu prevederile Codului Civil din România, în special cu prevederile referitoare la contractul de antrepriză, contractul de vânzare și contractul de închiriere.
- Fiecare parte se obligă să păstreze confidențialitatea tuturor datelor și informațiilor, sub orice forma s-ar prezenta (orala, scrisa, înregistrare magnetică, grafică sau numerică), puse la dispoziție de către cealaltă parte. În acest caz, fiecare parte se obligă să nu folosească aceste informații în interesul propriu, să le păstreze în condiții de maximă confidențialitate şi să nu divulge informații către terțe persoane, cu excepția avocaților sau consultanților săi ori la cererea autorităților atunci când Societatea are obligația legală în acest sens.
- Nu sunt informații confidențiale acele informații despre care Societatea poate face dovada că erau publice anterior și/sau din alte cauze decât din vina şi fără nicio implicație a Societății sau a angajaților săi.
- Părțile sunt exonerate de orice responsabilitate pentru neîndeplinirea parțială sau totală a obligațiilor contractate, in cazul in care Părțile sunt sub efectul forței majore, confirmat de Camera de Comerț si Industrie a României / altă autoritate competentă.
- Clientul își exprimă acordul expres pentru ca denumirea Clientului, precum și calitatea acestuia de client / partener al Societății, să fie comunicate public de către Societate în scopuri de promovare, inclusiv prin intermediul mass-media (e.g. presă scrisă, TV), pe Site, în materiale promoționale sau oferte emise de Societate.
- Prezentul document, Comanda şi orice alt document, notificare, acord sau convenție semnată, emisă sau încheiată în legătură cu prezentul document, cu Comanda sau cu utilizarea Platformei sunt guvernate de şi vor fi interpretate conform prevederilor legii române.
- Orice litigiu născut din sau în legătură cu prezentul document sau, în general în legătură cu utilizarea Platformei, va fi pe cât posibil soluționat pe cale amiabilă de către părți, prin discuții şi negocieri. Orice dispută care nu poate fi soluționată pe cale amiabilă în decurs de 15 (cincisprezece) zile lucrătoare de la apariție va fi soluționată de către instanțele competente.