Integrează toate procesele din businessul tău

Rezolvă lucrurile mai simplu cu un sistem ERP complet, care include funcționalitatea PoS și îți gestionează întreaga afacere.

Managementul afacerii
triunghiul procesuluitriunghiul procesului
  • pictograma de control a elementului RESURSE UMANE
  • pictograma de control a elementului MANAGEMENT PRODUSE
  • pictograma de control a elementului MANAGEMENT VÂNZĂRI
  • pictograma de control a elementului MARKETING
  • pictograma de control a elementului FINANCIAR
  • pictograma de control a elementului INSTRUMENTE
Resurse umane pictogramă

Echipa ta este inima afacerii tale.

Menține-ți angajații fericiți și ei te vor ajuta să-ți duci afacerea pe cele mai înalte culmi.

  • ANGAJAȚI

    Administrează-ți angajații, contractele, turele, departamentele, posturile.

  • TIME OFF

    Aplicația Time Off este un loc unde poți centraliza și gestiona toate informațiile legate de concedii și timp liber. Aplicația Time Off gestionează totul, de la solicitări, solduri, alocări, aprobări și rapoarte.

  • CONDICĂ PREZENȚE

    Administrează timpul de sosire și plecare al angajaților tăi. Poți utiliza cod PIN, scaner de coduri de bare, cititor de carduri sau cititor de etichete RFID pentru identificare.

  • RECRUTARE

    Aplicanții pentru locuri de muncă sunt organizați cu o serie preconfigurată de etape și pași prin care trece fiecare aplicant. Fiecare etapă are un set specific de pași care trebuie efectuați. Aceștia variază de la programarea unei convorbiri telefonice și efectuarea unui interviu, până la trimiterea unei oferte de muncă. Acest proces este denumit 'fluxul de aplicanți'.

Management produse

Administrează achiziția, fabricația unui produs și urmărește materiile prime, produsele intermediare și produsele finite.

interfața de management
  • ACHIZIȚIE

    Urmărește contractele de achiziție, ofertele și comenzile de achiziție. Automatizează reaprovizionarea și urmărește comenzile tale.

  • săgeată GESTIUNEA

    Un sistem de management al depozitelor, care configurează produsele, termenele de livrare, loturile și seriile acestora, metode de evaluare a stocurilor, depozite, locații și operațiuni de expediere, în timp ce automatizează reaprovizionările, strategiile de depozitare și de scoatere din inventar, a rutelor și regulilor lanțului de aprovizionare.

  • săgeată PRODUCȚIE

    Creează liste de materiale, programează, planifică și procesează comenzile de producție folosind centre de lucru, ordine de lucru și operații.

  • săgeată CALCULATOR DE VALORI NUTRIȚIONALE

    Industria ospitalității este obligată să lucreze cu valorile nutriționale, ingredientele, alergenii și aditivii pentru a pregăti produsele lor. Acest instrument calculează automat aceste caracteristici pe baza valorilor componentelor din rețetă.

  • săgeată TRANSFER ÎNTRE COMPANII

    DeliPal este soluția optimă pentru gestionarea afacerilor de tip multi-companie. Cu funcționalitățile sale avansate, îți permite să generezi cu ușurință comenzi de vânzare la compania furnizorului și comenzi de achiziție la compania cumpărătorului. Poți spune adio bătăii de cap cu introducerea manuală a datelor și să faci loc pentru eficiență optimizată cu DeliPal

icoană Sales management
  • Management vânzări
  • Ca să vinzi în locația ta, ai nevoie de un instrument numit PoS. Dar, ca să adaugi noi canale de vânzare, ai nevoie de instrumente suplimentare ca să gestionezi aceste operațiuni.
  • VÂNZĂRI

    Aceasta este o aplicație completă care te ajută să gestionezi procesul de vânzare de la ofertă la comandă de vânzare, la stabilirea prețului, livrare și facturare.

  • WEBSITE

    DeliPal are și instrumentele de care ai nevoie pentru a configura mai multe site-uri în diferite limbi și pentru a-ți configura inclusiv magazinul online.

  • CRM

    Organizează-ți activitățile de vânzări: urmărește lead-urile, închide oportunitățile și obține previziuni precise. Menține oportunitățile organizate cu ajutorul fluxului de lucru și gestionează activitățile tale zilnice cu întâlniri și activități viitoare.

focuri de artificii

Marketing

Deblochează potențialul afacerii tale prin stimularea vânzărilor cu ajutorul uneltelor noastre puternice de marketing. Suita noastră cuprinzătoare de instrumente este proiectată pentru a te ajuta să-ți promovezi produsele și serviciile cu ușurință, permițându-ți să îți duci afacerea la următorul nivel.

sala restaurantuluisala restaurantului

E-mail Marketing

Această aplicație simplifică procesul complex de creare și urmărire a campaniilor de email cu instrumente și șabloane profesionale.

EVENIMENTE

Coordonatorii de evenimente au acces la o serie de instrumente de planificare, comunicare și raportare prin intermediul funcției Evenimente. Cu această caracteristică, personalul poate crea și publica evenimente pe site-ul lor web, vinde bilete online, scana biletele cu coduri de bare, trimite emailuri automate și genera raportare cuprinzătoare odată ce evenimentul este deschis pentru înregistrare. Aceste instrumente contribuie la crearea unor experiențe captivante și imersive pentru clienți.

SONDAJE

Sondajele sunt folosite pentru a aduna opinii, evalua succesul evenimentelor, măsura satisfacția clienților/angajaților și obține perspective de piață.

Financiar pictogramă

Ca să ai succes financiar este nevoie de o organizare corespunzătoare și de respectarea standardelor internaționale.

Prin menținerea unor înregistrări precise și prin generarea de rapoarte în timp real, îți poți deschide calea către un viitor prosper.

  • CONTABILITATE PRIMARĂ

    Această aplicație te ajută să gestionezi contabilitatea afacerii tale, în conformitate cu standardele internaționale. Generează automat toate înregistrările contabile necesare pentru diverse tranzacții, inclusiv cele pentru facturile clienților, facturile furnizorilor, comenzile de la punctul de vânzare, cheltuielile și evaluările de stocuri. Pentru a crea rapoarte conform standardelor locale, poți exporta date din jurnale către software-uri contabile precum Saga.

  • DECONTURI

    Odată ce un angajat își înregistrează cheltuielile, acestea sunt revizuite de către echipele de management și contabilitate. După aprobare, plățile pot fi procesate și transferate angajatului pentru rambursare.

  • FACTURI

    Creează facturi personalizate profesionale cu ușurință și încasează mai rapid folosind procesul nostru simplificat de facturare.

Instrumente

Cu suita noastră de instrumente, poți simplifica gestionarea activității tale, economisi timp și poți obține un control mai bun asupra afacerii tale.

bucătarul care pregătește mâncarea
  • PROIECTE

    Instrumentul all-in-one pentru gestionarea proiectelor tale. Programează sarcini, atribuie activități colegilor și urmărește profitabilitatea fiecărui proiect.

  • TIMESHEET

    Acest instrument îi va permite echipei tale să urmărească și să valideze orele facturabile, să aprobe timpul petrecut pe sarcini și să simplifice facturarea serviciilor tale.

  • CALENDAR

    O aplicație de calendar integrată pe care utilizatorii o pot sincroniza cu calendarul Outlook sau calendarul Google pentru a-și ține evidența sarcinilor și a programărilor în toate aplicațiile asociate.

  • PANOU DE CONTROL

    Un instrument de filtrare și grupare ușor de utilizat care generează rapoarte flexibile ce pot fi salvate într-un panou centralizat pentru acces ușor.

  • CHAT

    O aplicație de comunicare internă care permite utilizatorilor să se conecteze prin mesaje, note și partajare de fișiere, fie printr-o fereastră de chat care funcționează pe toate aplicațiile, fie prin tabloul de bord dedicat: Discuții.

  • CITITOR CODURI DE BARE

    Funcțiile de scanare a codurilor de bare îți pot economisi mult timp pe care îl petreci, în mod obișnuit, trecând de la tastatură, la mouse și la scaner. Atribuirea corectă a codurilor de bare la produse îți permite să lucrezi mai eficient controlând software-ul cu cititorul de coduri de bare.

  • CITITOR CARD MAGNETIC / TAG RFID

    Ajută-ți angajații să facă check-in, check-out sau să utilizeze PoS-ul printr-un card de acces sau printr-un tag RFID. Acest lucru îmbunătățește securitatea, în comparație cu utilizarea unei identificări PIN.

bărbat lucrând la un calculatorbărbat lucrând la un calculator

Începe chiar de azi să faci și mai mulți clienți fericiți

Deschide-ți acum propriul cont DeliPal, cu o perioadă de testare fără riscuri, de 30 de zile și crește viteza cu care crește afacerea ta.

Vreau asta! Vreau DeliPal!