creată pentru fidelizarea echilibrată a oaspeților.
Soluție globală de gestiune comenzi
Management complet al afacerii
Echilibru în relația cu clienții
Echipament prietenos
Costuri flexibile
Creat de experți în industrie
Ușor de instalat și utilizat
30 de zile perioadă de testare cu 0 riscuri
Funcționează pe orice dispozitiv
Este ușor de folosit
Are o mulțime de funcționalități
Nu este nevoie de hardware scump
În sfârșit, un software care chiar funcționează!
Este UȘOR DE FOLOSIT și are SUPER PUTERI.
Iată care sunt funcționalitățile care fac DeliPal cea mai puternică și mai ușor de utilizat soluție ERP pentru restaurante de pe piață.
Super puteri cu care să îți conduci afacerea
Comandă la masă, autocomandă client, magazin online, display pentru bucătărie și bar, CRM. DeliPal este o soluție de management de afaceri all- in-one.
Catalog consolidat de produse, procese automate de aprovizionare și producție și management complex al stocurilor. DeliPal acoperă întregul ciclu al produsului.
Managementul resurselor umane cu efort minim: pontaje, timp liber, contracte, planificare ture, recrutare. DeliPal te sprijină în susținerea celei mai importante părți a afacerii tale - echipa.
Super puteri care să te ajute să te conectezi cu clienții tăi
Super control cu feedback instant, pentru fiecare preparat în parte. DeliPal oferă clienților posibilitatea să-ți dea feedback foarte specific, chiar de pe propriile telefoanele, cât încă sunt în locație. Iar acest lucru îți permite să ai o reacție imediată și să îți ajustezi meniul. Aur curat!
Stimulente pentru clienții care îți dau feedback. DeliPal îți oferă liberatea să îți configurezi propriul program de fidelizare al clienților așa cum ți-l dorești și să le oferi puncte de loialitate pe care să le poată folosi la următoarea vizită în restaurant. Transformă-ți clientul tău într- un Pal!
Eficiență în procesul de comandă, pentru că timpul înseamnă bani. Prin DeliPal dai posibilitatea clienților să comande, să evalueze, să primească recompense, să împartă comenzile sau să plătească singuri, de pe propriile lor telefoane. Chelnerii tăi vor aprecia timpul extra obținut astfel, pe care îl pot folosi pentru a îmbunătăți serviciile pentru clienții tăi.
Vezi cum restaurantele își optimizează afacerea cu DeliPal în fiecare zi.
Iată CALITĂȚILE care fac DeliPal să fie cea mai puternică și prietenoasă soluție de management de pe piață pentru restaurante.
Procesul simplu de înregistrare
DeliPal face lucrurile foarte ușoare - inițiere în mai puțin de 10 minute.
Este simplu ca 'bună ziua'. Solicită o demonstrație, online sau în biroul nostru. Îți facem configurarea în cel mai scurt timp și îți trimitem utilizatorul și parola pentru autentificare, iar apoi poți accesa de pe orice dispozitiv și orice browser. Îl poți testa timp de 30 de zile și poți anula în orice moment, fără nicio justificare.
Creaza un contEchipament accesibil, care nu costă o avere
DeliPal face totul mai simplu - funcționează cu o mulțime de echipamente, ca să nu fie nevoie să o faci tu.
DeliPal este un sistem bazat pe cloud. Tot ce ai nevoie este un browser. Nu trebuie să achiziționezi echipamente noi pentru a-l utiliza. Poți folosi orice computer sau tabletă ca punct de vânzare (POS), deși ai nevoie de sistem Windows pentru imprimantele fiscale. Chelnerii pot folosi orice telefon mobil Android sau IOS pentru preluarea comenzilor. Pentru monitorizarea bucătăriei și a barului, poți folosi orice tabletă sau ecran tactil.
Creaza un contRelație excepțională cu clienții
DeliPal te ajută să te conectezi cu clienții tăi într-un fel în care nu ai mai făcut-o până acum.
Plasează pe fiecare masă un cod QR prin care clientul poate deveni propriul tău Pal. De pe telefonul mobil, va putea naviga meniul tău (evaluat pentru fiecare fel de mâncare în parte), poate comanda singur sau poate vedea comanda plasată de chelner, poate evalua felurile de mâncare servite, poate primi puncte de loialitate, poate împărți nota de plată cu prietenii și poate plăti singur comanda.
Gata! Trebuie să văd cu ochii meiToate instrumentele puternice de care ai nevoie ca să ai succes.
DeliPal este soluția ta completă de management al restaurantului.
E mult mai mult decât doar un punct de vânzare (POS)! Ai toate aplicațiile de care ai nevoie pentru Achiziții, Vânzări, Inventar, Producție, Resurse Umane, Marketing, Contabilitate și multe altele. Dacă nu ți se pare suficient, avem și aplicații suplimentare pentru cerințe speciale și diverse integrări cu furnizorii populari.
Hai sa veziAfacerea ta se desfășoară în timp real și la fel și serviciul nostru pentru clienți.
DeliPal îți oferă suport în timp real, pentru afacerea ta în timp real.
Când deschizi restaurantul și preiei prima comandă, este crucial să eviți erorile. Înțelegem importanța acestui aspect și de aceea DeliPal POS este proiectat să funcționeze și în modul offline, dacă este nevoie. În plus, baza ta de date va beneficia de găzduire și suport de backup la cel mai înalt nivel, iar echipa noastră de servicii pentru clienți va fi disponibilă să te asiste șapte zile pe săptămână, de la 8:00 la 24:00.
Hai sa veziÎncepe chiar de azi să faci și mai mulți clienți fericiți
Deschide-ți acum propriul cont DeliPal, cu o perioadă de testare fără riscuri, de 30 de zile și crește viteza cu care crește afacerea ta.
Întrebări frecvente și resurse
Ai întrebări? Noi avem răspunsuri.
DeliPal este un POS (Punct de Vânzare)?
DeliPal nu este doar un simplu POS; este un software ERP puternic proiectat pe platforma Odoo open-source, personalizat în mod specific pentru a satisface nevoile unice ale industriei de restaurante. Este modular în natură, cu o serie de aplicații care te pot ajuta să gestionezi diferite procese de afaceri precum Achiziții, Vânzări, Inventar, Producție, Resurse Umane, Finanțe și multe altele. Este centrat în jurul unui sistem POS interactiv, adaptat industriei restaurantelor, care permite clienților tăi să se conecteze cu tine și care duce relația ta cu clienții la un nivel superior.
Cine a proiectat și dezvoltat DeliPal?
Compania noastră operează restaurante în Brașov, România. De-a lungul timpului am întâmpinat dificultăți în găsirea unei soluții solide pentru gestionarea afacerii noastre. Cu cinci ani în urmă, am decis să căutăm o modalitate de a permite clienților noștri să evalueze felurile de mâncare pe care le-au servit. Acest lucru ne ajută să adunăm feedback detaliat și permite bucătarilor noștri să identifice produsele cele mai populare, astfel încât să putem îmbunătăți constant meniurile noastre. Credem că integrarea este cea mai eficientă modalitate de a gestiona o afacere, așa că am construit această unealtă și multe altele în cadrul unui sistem ERP ușor de utilizat. Toate aceste unelte au fost adaptate nevoilor specifice ale afacerilor din industria restaurantelor.
De ce este atât de important feedback-ul pe fiecare preparat în parte?
În ziua de azi, restaurantele se bazează pe platforme populare precum TripAdvisor, Google și Yelp pentru a colecta feedback de la clienții lor. Cu toate acestea, acest feedback este adesea destul de general, deoarece clienții evaluează experiența lor generală și nu felurile de mâncare individuale. Pentru a determina care sunt cele mai populare feluri de mâncare, restaurantele au nevoie de feedback de la clienții lor pentru fiecare fel de mâncare în parte. Acest lucru le permite restaurantelor să identifice care feluri de mâncare sunt mai populare și să răspundă celei mai comune întrebării din partea clienților: 'ce e bun aici?'. Această informație este foarte valoroasă nu doar pentru oaspeți, ci și pentru bucătari, care pot folosi feedback-ul pentru a-și îmbunătăți felurile de mâncare.
De ce este atât de important ca feedback-ul clienților să fie instant?
Platformele de evaluare permit utilizatorilor să își evalueze experiența în orice moment și de oriunde. Cu toate acestea, acest lucru facilitează recenziile false, ceea ce reprezintă o problemă semnificativă pentru restaurante, deoarece se bazează, în mare măsură, pe scorurile de popularitate de pe aceste platforme. Mai mult, aceste platforme nu ajută restaurantele să remedieze problemele dacă există vreuna. DeliPal, pe de altă parte, permite doar clienților să își evalueze experiența pentru o comandă reală din sistemul de punct de vânzare (POS) al restaurantului. Acest lucru înseamnă că clientul care a dat feedback a comandat, a primit și a plătit comanda este încă la masă. Prin urmare, poți fi 100% sigur că feedback-ul este autentic. În plus, atunci când un fel de mâncare primește o evaluare proastă, chelnerul primește o notificare care indică felul de mâncare, comanda și numărul mesei. Acest lucru îl ajută pe chelner să viziteze imediat masa, să identifice problema și să ofere o soluție clienților pentru problema lor.
De ce să ofer puncte de fidelitate clienților pentru feedbackul oferit?
Loialitatea este un aspect foarte important în orice afacere, în special pentru restaurante. Conform studiilor, clienții care revin cheltuie cu 67% mai mult decât cei noi. Prin urmare, este esențial să încurajezi clienții să revină la restaurantul tău cât mai des posibil. Cu DeliPal, ar trebui să îți propui să primești cât mai mult feedback de la clienții tăi. Acest feedback te va ajuta să îți îmbunătățești meniul și să îți crești vânzările. Cu toate acestea, chiar dacă necesită doar câteva click-uri, clienții tăi tot vor trebui să își petreacă timpul pe telefonul lor mobil pentru a-ți oferi acest feedback valoros. Prin urmare, cu cât oferi mai multe stimulente clienților pentru eforturile lor, cu atât vei primi mai mult feedback. Nu este doar o simplă cheltuială pentru tine, deoarece clienții tăi se vor întoarce pentru a-și cheltui punctele, ceea ce va îți crește vânzările.